Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Implementace SW ArcGIS
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem zakázky je implementace systému ArcGIS ve společnosti VaK Pardubice, a.s. včetně integrací na již funkční systémy v rámci podniku.

Implementace proběhne dle zpracované analýzy společnosti ArcDATA z 02/2024. Požadavkem je provedení integrace na následující systémy:
I1. USYS – Zákaznické informační systémy od společnosti UTILITIES SYSTEMS s.r.o.
I2. KIS-KDT od společnosti KDT Data s.r.o.
I3. IS – DMVS – portál Digitální mapy veřejné správy v gesci ČÚZK (Český úřad zeměměřický a katastrální).
I4. LABSYSTÉM verze 7 (6) od společnosti CROSS Zlín a.s.
I5. KOKEŠ od společnosti GEPRO spol. s r.o.
I6. EPU (Evidence provozních událostí) od společnosti Ororo, a.s.
I7. WebDispečink od společnosti PRINCIP a.s.
I8. Integrace do webových stránek společnosti.
I9. Helios od společnosti Asseco Solutions, a.s. včetně modulu TIS – technický informační systém od společnosti Popron Systems a.s.
I10. Retos/SCADA od společnosti Qline a.s. současně s CloudFM Viewer od společnosti FIEDLER AMS s.r.o.
I11. Program majetkové a provozní evidence (VUME/VUPE) který v současnosti řeší MPVaK, avšak od 2025 má evidence přejít pod program IS VaK, jehož dodavatelem byla zvolena společnost Servodata, a.s.
I12. MIKE+ skrze nástroj SynGISMo od společnosti DHI Water & Environment AS.
I13. GIST od společnosti GIST, s.r.o.
Místo plnění: Pardubice
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.vakpce.cz)
Kontakt: Kaplan & Nohejl, advokátní kancelář s.r.o.
se sídlem: Opletalova 1525/39, 110 00 Praha 1
kontaktní osoba: Mgr. Ladislav Baše
tel. 775 977 792
e-mail: ladislav.base@akkn.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: mimo režim ZZVZ
Druh zadávacího řízení: Uveřejnění výsledku po podpisu smlouvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 14.08.2024 08:00
Datum zahájení: 11.06.2024 16:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona: